خانه / اتومبیل / اینفینیتی در حال کار روی فناوری نسبت تراکم متغیر پیشرانه

اینفینیتی در حال کار روی فناوری نسبت تراکم متغیر پیشرانه

اینفینیتی در حال کار روی فناوری نسبت تراکم متغیر پیشرانه. به گزارش نشریه بریتانیایی اتوکار (Autocar)، زیرشاخه لوکس نیسان، اینفینیتی، اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ جایگزینی برای مدل پا به سن گذاشته QX50 معرفی خواهد کرد؛ که ممکن است از پیشرانه مجهز به فناوری انقلابی نسبت تراکم متغیر استفاده کند.

اینفینیتی در حال کار روی فناوری نسبت تراکم متغیر پیشرانه

براساس منابع آگاه زمان زیادی تا ساخت آن باقی نمانده است. چنین پیشرانه‌ای با ورود به خط تولید این خودروساز، نه‌تنها در نوع خود اولین و منحصربه‌فرد خواهد بود، بلکه پتانسیل ارائه سطح جدیدی از پالایش و پالودگی فنی را نیز دارد.

اینفینیتی QX50 هم‌اکنون از بلوک ۳٫۷ لیتری V6 سود می‌برد که بیشینه قدرت و مصرف سوخت آن به ‌ترتیب ۳۲۵ اسب بخار و ۱۷ الی ۲۴ مایل به‌ ازای هر گالن (در شهر و جاده) می‌باشد. این پیشرانه از سال ۲۰۰۸ که مدل مذکور با کد EX رونمایی شد، تاکنون تغییر عمده‌ای نداشته و تنها به‌روزرسانی‌های کوچکی برای سال ۲۰۱۶ در آن صورت گرفته است.

اینفینیتی در حال کار روی فناوری نسبت تراکم متغیر پیشرانه

۲۰۱۶ Infiniti QX50

در حال حاضر برای داشتن پیش‌زمینه‌ای در مورد شِمای کلی آن می‌توانید نگاهی به مدل مفهومی QX Sport Inspiration که در نمایشگاه پکن امسال رونمایی شد بیندازید که با خطوط برجسته و داشبورد شناور مانندش قطعاً عناصر مهمی برای بخشیدن به جایگزین خلف QX50 خواهد داشت.

این خودروساز همچنین برنامه‌های جدید دیگری هم دارد که شامل موارد زیر می‌شوند: تولید یک خودروی جدید تا پایان سال جاری برای پیوستن به کراس‌اوور کوچک QX30 و هاچبک Q30. به‌روزرسانی خط تولید مدل Q50 با پیشرانه‌های جدید برای سال ۲۰۱۶ میلادی. ورود Q60 جدید با به‌روزرسانی‌های وسیع که جایگزین مدل ۱۰ ساله کنونی خواهد شد.


اینفینیتی در حال کار روی فناوری نسبت تراکم متغیر پیشرانه

۲۰۱۷ Infiniti Q60

منبع  pedal

درباره درنا کرمی

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*